ایمیل مارکتینگ

استراتژی مهم ایمیل مارکتینگ

از زمان مطرح شدن ایمیل مارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی، این شیوه توانسته است به یکی از روش‌های بسیار اثرگذار بازاریابی آنلاین شناخته شود. با وجود ایمیل‌های اسپم، همچنان ایمیل‌های پرمحتوایی هستند که در مسیر مشتری‌مداری و افزایش فروش ارسال می‌شوند و واقعا برای دریافت‌کنندگان مفید هستند. در ادامه به مفهوم واقعی آن می‌پردازیم و عنوان می‌کنیم که چرا کسب‌وکارها باید از این روش بازاریابی بهره ببرند و همچنین چگونه باید روی آن تمرکز داشته باشند؟
marketing - ایمیل مارکتینگ
با استفاده از نرم افزار ارسال ایمیل گروهی در قالب خبرنامه های الکترونیکی می تواند منجر به تحول چشم گیری در سازمان شما گردد. تحقیقات نشان می دهد پس از بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ایمیل مارکتینگ در رتبه دوم تاثیرگذارترین ابزارهای مناسب برای بازاریابی اینترنتی قرار گرفته است. اجرای اصولی و درست ایمیل مارکتینگ می تواند تا 30 درصد فروش یک کسب و کار را افزایش داده و یک ارتباط منسجم و مرتب را بین کسب و کارها و مشتریان برقرار نماید.
  • عنوان ایمیل باید جالب و گیرا باشد. سعی کنید موضوع انتخابی‌تان شبیه اسپم به نظر نیاید.
  • محتوای داخل ایمیل هم مهم است. بدنه اصلی ایمیل هم باید به‌اندازه عنوان، جذاب و گیرا باشد.

درمورد پروژه با ما تماس بگیرید

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ